نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت

Wiki Article

هافبک فرانسوی استقلال وارد تهران شد مجازات ترور شهید هنیه تعطیل بردار نیست نشان نقره زارع در شب صعود عموزاد به پیکار پایانی دستورهای رهبر انقلاب برای مجازات صهیونیست‌ها اجرا می‌شود پزشکیان: حسن یزدانی، پسر عزیزم مردانه جنگیدی، دستت طلا معادل فارسی «کوییز» تصویب شد درخشش آرین سلیمی در تکواندو المپیک ۲۰۲۴ با کسب نشان طلا قالیباف کسب نشان نقره المپیک حسن یزدانی را تبریک گفت برنامه ایران در روز پانزدهم المپیک شاهکار برخورداری تکمیل نشد صابر کاظمی ۲ سال از حضور در مسابقات والیبال محروم شد ایران آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد مصدومیت طلا را از چنگ یزدانی بیرون آورد فتح‌الله طاهری درگذشت ثبت‌نام اینترنتی کارت‌های سوخت زورگیران بی‌رحم پایتخت بازداشت شدند  (۲ نظر) تولد چهارقلو‌ها در بیمارستان زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی  (۲ نظر) تصویب دو رشته کارشناسی ارشد در مهریز  (۲ نظر) احداث ۴ خط جدید مترو در تهران  (۱ نظر) سنگ نورد ایران: تنهایی جنگیدم، اما نشد  (۱ نظر) پیام تبریک رئیس جمهور بابت نایب قهرمانی ناهید کیانی  (۱ نظر) ایران آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد  (۱ نظر) ثبت‌نام اینترنتی کارت‌های سوخت  (۱ نظر) یحیی سنوار کیست؟  (۱ نظر) آمریکا می‌خواهد مردم جهان از تحریم هایش رنج بکشند  (۱ نظر) حمله دهها پهپاد اوکراین به پایگاه هوایی لیپتسک روسیه  (۱ نظر) سروصدا نکنید، عرب‌ها خوابند  (۱ نظر) جنایت هولناک صهیونیست‌ها علیه نمازگزاران در شهر غزه  (۱ نظر) ادامه عملیات جستجوی شبانه برای یافتن آی نور در لرستان  (۱ نظر) تصادف زنجیره‌ای در آزادراه تهران - کرج با ۱۲ مصدوم  (۱ نظر)

این قرارداد در کمال صحت و سلامت جسم و عقل و با رعایت موازین شرعی و قانونی و با رضایت و اراده شخصی طرفین قرارداد تنظیم و صیغه صحیحه و شرعیه مشارکت و عقد بیع جاری شد و اسقاط کافه خیارات حتی خیار غبن فاحش از متعاملین به‌عمل‌آمده و متعاملین با علم و اطلاع و با رضایت از مفاد این قرارداد مبادرت به امضاء آن نموده‌اند.

از مسئولین محترم میخوام مشاورین املاک را برای همیشه حذف کنند چراکه دلیل گرانی و توروم همین مشاورین املاک هستند و برای مبرا کردن خود در رسانه ها ننه من غریبم بازی در میارن. سامانه کد رهگیری را حقیقی کنید همه بتوانند با ارسال مدارک معتبر کد رهگیری دریافت کنند.

اگر از مواد قانونی و روش نوشتن قراداد اطلاع کافی نداشته باشید ممکن است در این معامله متضرر شوید، ابتدا بهتر است در قرارداد مشارکت در ساخت، شخصی را به عنوان داور انتخاب کنید و نام او باید در عقد قید شود و اختیارات او باید در قرارداد به صورت روشن، مشخص گردد، امّا همیشه جانب اعتدال باید در دادن اختیار به داور رعایت شود.

شریک متعهد است نتایج حاصل از آزمایش خاک پروژه را به صورت کتبی به اطلاع طرف اول (مالک) برساند.

مالک متعهد گردید هنگام پرداخت فیش خلافی و عوارض ذکرشده در ماده ۱۴ قرارداد را هزینه به میزان سهم خود را پرداخت نماید.

تبصره ۱: هرگونه قرارداد فروش که بدون رعایت شرایط قید شده در بند بالا تنظیم شود، از درجه اعتبار ساقط بوده و برای انتقال گیرنده آن، هیچ­گونه حقی ایجاد نمی­ نماید.

طرفین متعهد می­گردند در همه حال اساس کار را بر صداقت قرار داده و خداوند متعال را مدنظر قرار داده.

ضمانت اجرایی قرارداد مشارکت در ساخت از مهمترین قسمت های این قرارداد هستش و لازمه که به درستی و در کمال انصاف و دقت تنظیم بشه تا هر دو طرف در این رابطه خیالی آسوده داشته باشند.

چنانچه در اظهارات و تعهدات هر یک از طرفین خلاف و فسادی کشف شود مسئولیت جبران خسارت وارده و جوابگویی در قبال اشخاص ثالث و مقامات صالحه قضایی بهعده متخلف می‌­باشد.

اگه ملکی داریم که با همسایه میخوایم تجمیع کنیم و به شخص دیگه ای ( یا همون همسایه) برای مشارکت ساخت بدیم

در صورت فوت حجر هریک از افراد طرفین اول در مدت وکالت، ورثه ایشان موظف‌اند ظرف مدت ۳ ماه نسبت به اعطا عقد وکالت جدید به نام سازنده با شرایط حاضر اقدام نمایند. در غیر این صورت مشمول ………………………….. می­گردند. وکالت فوق می­بایست همواره تبلیغات کسب و کار مستمر بوده تا اختلالی در مواعد و تعهدات سازنده ایجاد ننماید.

. ریال معادل ……………………. تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت نماید، که به شرح ذیل پرداخت می­ گردد:

تمامی حقوق مطالب درج شده مربوط به مجموعه مهندس داود کامرانی است.

Report this wiki page